dijous, 2 de juliol del 2015


Benvolguts veïns;

Tinc el goig d’anunciar-vos que ahir vaig ser investit com a diputat provincial. El meu partit ERC, va creure oportú proposar-me a mi, en representació del Pla de l’Estany, per aprofitar l’experiència acumulada durant tots aquests anys per poder donar suport als ajuntaments, sobretot als més petits.

No puc dir que aquesta proposta m'hagi agafat a contrapeu, però si que la confirmació de la mateixa ha estat molt recent, cosa que m'ha obligat a modificar aspectes de la meva vida personal i laboral. La dedicació és solament a temps parcial per això he hagut de pactar una reducció amb la meva empresa del meu horari laboral.

Espero disposar de noves eines per ser útil i poder ajudar a tots aquells ajuntaments que per les seves característiques els manquen recursos i poder ajudar també, de retruc,  el nostre municipi molt més eficaçment.

No cal dir que enceto aquesta nova etapa amb molta il·lusió  i agraïment per la confiança que tanta gent ha dipositat en la meva persona, principalment  a tots els membres de la llista electoral que amb la seva ajuda va propiciar l’èxit,  traduïda en la renovació de la confiança,  en les darreres eleccions municipals.

Moltes gràcies.
J.Estarriola